هشدار فوری JOURNAL OF ENGINEERING TECHNOLOGY


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به نظر شما بهترین دانشگاه ایران کدام است؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 442
تعداد نظرات : 157
تعداد آنلاین : 3

بسمه تعالی

احتراما به استحضار تمامی اندیشمندان و محققین می رساند که مجله زیر با مشخصات زیر جعلی می باشد. همچنین نام مجله، ای اس اس ان،سایت مجله اصلی و جعلی نیز ضمیمه گردیده است. از تمامی محققین و اندیشمندان زیر خواسته می شود از چاپ مقالات در سایت جعلی خودداری کنند.  بر خود لازم می دانم از دوست و برادر گرامی جناب آقای محمد تشکر و قدردانی نمایم که مجله فوق را به بنده اطلاع دادند. در پایان از تمامی فرهیختگان تقاضا می گردد که مجلات جعلی را اعلام فرموده تا اطلاع رسانی گردد. همچنیم مجلات مشکوک را ارسال فرموده تا مورد بررسی قرار گیرد.

JOURNAL OF ENGINEERING TECHNOLOGY

Semiannual ISSN: 0747-9964
AMER SOC ENGINEERING EDUCATION, 1818 N ST, N W, STE 600, WASHINGTON, USA, DC, 20036

 

 

 لینک اصلی مجله:

http://www.engtech.org/jet/JETHome.html

لینک جعلی مجله:

http://www.joetsite.com/

و من الله التوفیق


ادریس معروفی نیا





:: بازدید از این مطلب : 1342
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : ادریس معروفی نیا
ت : پنج شنبه 28 آبان 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
محمد در تاریخ : 1394/8/30/6 - - گفته است :
مجله:JNCC REPORT

لينك جعلي:
http://jncc.info/ojs-2.4.6/index.php/jncc/index

لينك تامسون:
http://science.thomsonreuters.com/cgi-bin/jrnlst/jlresul ts.cgi?PC=MASTER&Full=JNCC%20REPORT

لينك اصلي:
http://jncc.defra.gov.uk/page-2132

با تشكر از زحمات شما جناب معروفي نيا عزيز
پاسخ: بسمه تعالی با تشکر و سپاس از آقای محمد

/weblog/file/img/m.jpg
محمد در تاریخ : 1394/8/30/6 - - گفته است :
اي دانشگاه آزاد خير نبيني كه بدون كارشناسي و سرهوا، بعضي از مجلات رو گذاشتي تو ليست نا معتبر. ديگه خودتون با Indian Journal of Science and Technology آشنا هستيد كه چقدر سختگيره! دانشگاه آزاد در يك اقدام خنده دار، اين مجله رو گذاشته كم اعتبار و همچنين ژورنال بلك شده جمهوريت تركيه رو هم گذاشته كم اعتبار، ديگه ژورنال بلك شده، كم اعتبار بودنش چه فايده داره! متاسفانه مسئولين دانشگاه آزاد، بدون هيچ كارشناسي و يكسري خط دهي از اطراف، اين كارو انجام دادند!!!
مجله جعلي بصورت حرفه اي:
نام مجلهcopus

لينك جعلي مجله:
http://clientjournal.com/Scopus/ojs-2.4.4-1/index.php/sc opus/index

لينك تامسون:
http://ip-science.thomsonreuters.com/cgi-bin/jrnlst/jlre sults.cgi?PC=MASTER&Full=Scopus

لينك اصلي مجله:
http://www.ajol.info/index.php/scopus

فقط يك نكته جالب: همونطور كه ميبينيد،issn سايت تامسون و سايت جعلي يكي هستش، ولي issn سايت اصلي فرق داره! با مشاهده لينك زير متوجه ميشيد كه مجله 2تا issn داره و مديران مجله issn دومي رو گذاشتن در سايت اصلي و جاعلان هم از فرصت استفاده كردن و issn تامسون رو گذاشتن تو سايت جعلي!!!
http://www.dondelopublico.com/ficha/0250-4162
پاسخ: بسمه تعالی با سلام تا حدودی با فرمایشات شما موافقم. این که دانشگاه آزاد داره جدیت به خرج می دهد جای تقدیر دارد ولی به نظر حقیر این سختگیری رو بیشتر صرف تشویقی کنه نه ارزیابی نمره. وقتی در کلاس ارشد 110 نفر هستند و فقط 4-5 استاد و پایان نامه های تکراری- سرقت علمی- چند بار کار شده و درپیتی کار میشه آیا دوستان انتظار دارند که دانشجویان بنده خدا در الزیویر- اشپرینگر- وایلی- سیج- فرانسیس و تیلور و ... مقالات خود را چاپ کنند؟ مجلات داخلی هم که قربونش برم کلا شده پاتوق هیات علمی ها برای زد و بند ولابی گری. اصلا بهتره بگم شده حیات خلوت استادها. من خودم تو یکی از این مجلات مقاله دادم بعد دو سال داوری اعلام شد که هیچ یک از داوران حاضر به داوری مقاله نشده و با توجه به این که در مجله داور نداریم مقاله شما بدون بررسی ریجکت می شود. با این تفاسیر و وقت محدود دانشجویان پسر برای ارائه مقاله پیشنهاد سازمان مرکزی برای این کار چیست؟ به نظر می رسد که یکی از اقدامات مفید این بود که کلا این دو نمره رو از پروسه علمی خارج کرده و مانند سابق نمره را از بیست لحاظ کنند یا هر پیشنهاد دیگر ولی این که فله ای مجلات رو بی اعتبار بزنید واقعا جای بسی سوال دارد. مگر معاونین و روسا واعضای هیات علمی مقالات خود را در کجا منتشر می کنند که انتظارات واهی از دانشجویان معصوم آزادی رو دارند؟ در مورد مجله علوم و تکنولوژی هم با فرمایشات شما موافق هستم. مقاله خود بنده 4 ماه داوری شد و دو بار اصلاحیه خورد تا پذیرش شد.با تشکر و سپاس از شما دوست عزیز


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');